84069
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : il. ; 23 cm.
Część I. Public relations w teorii. Rozdział 1. Istota i rola public relations. 1. Pojęcie public relations - krotki przegląd definicji. 2. Demokratyczne komunikowanie? Public relations w perspektywie rynkowej. 3. Region jako produkt rynkowy? Obywatel jako konsument? Dylematy PR samorządowego. 4. Samorządowe PR w kontekście partycypacji społecznej. 5. Public relations w opiniach samorządowców. Glosa socjologa. Jakiego public relations potrzebuje samorząd?. Rozdział 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej. 1. Analiza sytuacji wyjściowej. 2. Definiowanie celów public relations. 3. Definiowanie grup docelowych. 4. Strategia wyróżnienia. 5. Formułowanie kluczowych przesłań (komunikatów). 6. Dobór technik i instrumentów public relations. 7. Harmonogamowanie działań. Rozdział 3. Media relations w samorządzie. 1. Pierwsze kroki w kontaktach z mediami. 2. Oczekiwania mediów. 3. Kilka zasad postępowania z mediami. 4. Narzędzia stosowane w kontaktach z mediami. Glosa dziennikarza. Media szansą dla lokalnych społeczności. Rozdział 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu. 1. Pojęcie komunikacji. 2. Komunikacja formalna i nieformalna w instytucji. 3. Bariery w komunikacji wewnętrznej. 4. Strategia i plan działania komunikacji wewnętrznej. 5. Metody i narzędzia komunikacji wewnętrznej. 6. Procedury zarządzania jakością komunikacji wewnętrznej. Część II. Public relations w praktyce samorządowej. Rozdział 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów. 1. Lublin - miasto inspiracji. 2. "Młodzi w Łodzi"- kampania przełamująca stereotypy. 3. Kraków - tajniki sukcesu. 4. Identyfikacja wizualna miasta Puławy. 5. "Janów Lubelski - dodaje sił". Ewolucja koncepcji marki. 6. Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" - kształtowanie wizerunku województwa. Rozdział 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie. 1. Wioski tematyczne - wspólnotowy wymiar sukcesu. 2. Bałtów - gmina, którą "ożywiły" dinozaury. 3. Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej. Rozdział 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów. 1. Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim. 2. Jarmarki - lekcje historii miast i regionów. 3. Wspólne świętowanie - dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego. 4. Spotkania z historią na trasie rowerowej w "Dolinie Krzny" w Pościszach. 5. Kamienice miasta - niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej